Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Entretenimento

Caixão da Barbie faz sucesso e chama atenção

Funerária de Jundiaí comprou única unidade do caixão que foi fabricada em Cordeirópolis (SP)

Uma unidade de um caixão da Barbie está fazendo sucesso nas redes sociais e chamando atenção dos internautas.

De acordo com as informações, sendo considerado um dos maiores filmes da década, “Barbie” protagonizado por Margot Robbie inspirou diversas empresas a apostar na “onda rosa”.

Ainda de acordo com as informações, isso fez com que o proprietário de uma funerária de Jundiaí optasse por adquirir um caixão rosa com o logo da boneca.

Sendo assim, o objetivo é amenizar a dor e tristeza neste momento que é um dos mais difíceis para muitas famílias.

Por fim, a comprou a única unidade do caixão que foi fabricada em Cordeirópolis (SP)

Barbie

Barbie conquistou a melhor abertura de um filme de uma diretora, e o melhor da Warner Bros. (superando Cavaleiro das Trevas), e melhor abertura de 2023 para um filme.

O filme passou a marca dos US$ 450 milhões mundialmente nesta semana, a sua segunda em cartaz.

Leia mais

Barbie Core além da moda: como a tendência faz sucesso em cafeteria

Mostrar mais

Artigos relacionados

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *

Botão Voltar ao topo