Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

TrabalhoVariedades

Loja H&M anuncia plano para abrir lojas no Brasil

Varejista de moeda H&M, famosa na Europa e EUA, anunciou que vai abrir lojas físicas e operação online no Brasil em 2025

A varejista sueca de moda H&M divulgou um comunicado ao mercado anunciando seus planos de lançar lojas físicas e iniciar vendas online no Brasil. O objetivo é começar a operar no país em 2025.

Embora não tenha revelado as localizações específicas das futuras lojas físicas, a H&M afirmou que pretende estar presente “inicialmente nas maiores cidades do Sudeste do Brasil”, com o intuito de expandir sua presença gradualmente para o restante do país.

Helena Helmersson, CEO do H&M Group, expressou entusiasmo com a expansão para o Brasil, afirmando: “Estamos animados em anunciar a abertura da nossa primeira loja física e operação online no Brasil em 2025. Tivemos um bom desenvolvimento na América Latina e vemos um grande potencial no Brasil”.

A CEO também ressaltou o compromisso da H&M com a moda, qualidade e sustentabilidade, afirmando que a empresa está ansiosa para oferecer seus produtos aos clientes brasileiros com os melhores preços.

Com esses planos de expansão, a H&M busca consolidar sua presença no mercado brasileiro e alcançar um público ainda maior, proporcionando aos consumidores brasileiros acesso à moda de qualidade e opções sustentáveis.

LEIA MAIS

5 séries e filmes para maratonar nas férias

Mostrar mais

Artigos relacionados

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *

Botão Voltar ao topo